Huisregels

Wat kunt u verwachten van een behandeling bij Salon Warmenthuis?

  • Wanneer u voor het eerst komt zal er worden besproken wat uw wensen zijn.. Of dit nu is dat u een afspraak heeft gemaakt voor een uitgebreid product- en/of huidadvies of om eens heerlijk tot rust te komen het mag allemaal…
  • Elke behandeling zal worden uitgevoerd op zeer professionele wijze. Er zal alles worden gedaan om aan uw wensen te voldoen, mocht een wens niet haalbaar zijn zal dit ook altijd worden gemeld.
  • Wanneer u ontevreden bent over een dienst of product mag u dit ten alle tijden melden. Graag zelfs, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn.
  • Salon Warmenthuis stelt hoge eisen aan hygiëne en zal regelmatig in zijn geheel worden schoongemaakt. Gebruikte instrumenten worden schoongemaakt en gedesinfecteerd volgens de richtlijnen.

Wat verwacht Salon Warmenthuis van u?

  • Wij zullen ons uiterste best doen om op tijd voor u klaar te staan, dit kan alleen wanneer de behandeling ook echt start op de afgesproken tijd. Wanneer u later komt dan op de afgesproken tijd moet de behandeltijd worden ingekort. De behandeling kan worden geannuleerd wanneer u 15 minuten later komt dan het afgesproken tijdstip. Helaas kan de behandeling dan niet meer tot zijn recht komen en zullen kosten in zijn geheel aan u moeten worden doorberekend.
  • De behandeltijd die wordt gereserveerd is inclusief binnenkomst en vertrek.
  • U dient van te voren altijd een afspraak te maken om de salon te bezoeken. Dit om u alle professionele aandacht te kunnen geven.
  • Afzeggen mag altijd alleen graag wel 24 uur van te voren, zodat het mogelijk is om iemand anders in te plannen. Bij afspraken die niet tijdig worden afgezegd, ongeacht de reden, zal het verschuldigde bedrag voor 50% van de kosten alsnog moeten worden voldaan. 
  • Afspraken die niet worden nagekomen dienen voor 100% te worden voldaan.